Wednesday, January 6, 2016

Beste Prem.. en 'antisemitisme' dan..?

Beste Prem, vanuit mijn hart een veer voor jou, maar ook kritiek. En ik weet dat jij dat waardeert. Veer om je bevlogen woorden in DWDD over ons recht en wellicht plicht om het debat over religies op het scherpst van de snede te kunnen voeren. Veer omdat je het woord 'islamofobie' ter discussie stelt. De knellende druk van een label dat bepaalde gelovigen vrijspeelt om zich achter te kunnen verschuilen. Hulde!
Maar nu kritiek. Zonder dat ik je hypocriet zou willen noemen - want ik weet zeker dat je hier niet aan gedacht hebt - ben je het tegen wil en dank toch, hypocriet, als jij in deze speech, deze bevlogen tirade, díe groep niet noemt die zich al veel langer op een veel schandaliger wijze achter een woord verschuilt om hun uitzonderingspositie te markeren. Díe groep die wellicht niet in Nederland, maar wel in hun beloofde land, net als die andere, beruchtere arabieren terreur pleegt, díe groep die door extreme moslims wordt gehaat, wellicht juist ook precies om de redenen die jij zo terecht aanhaalt, díe groep die hun gematigde mede-gelovigen in discrediet brengt, díe groep die er nog steeds mee wegkomt om iedereen die kritiek op hen heeft, met zo'n vreselijke label de mond te snoeren op een veel politiek machtiger niveau.

Díe groep zijn de fundamentalistische Joden, met het beschamende, achterhaalde, vooral voor henzelf vernederende woord 'antisemitisme'.

Waar blijft je stem over deze groep, Prem, als je zo bevlogen deze problematiek aan de kaak wilt stellen? Wellicht hebben we je gepassioneerde intelligentie ook hier nodig, om iets open te breken dat veel schade aanricht.

1 comment:

  1. De beste spreukgieter in 2019 is dr. Akhere, de grote tovenaar van de Afrikaan, wil ik dit medium gebruiken om hem te bedanken voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde die hij me alleen vertelde om de items te bezorgen die nodig waren voor de betovering en die ik deed en hij vertelde me nadat hij de items binnen 24 uur, ik zal het resultaat zien en een man van zijn woorden zal vandaag contact met hem opnemen en uw probleem oplossen
    (1) als je altijd slechte dromen hebt.
    (2) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (3) Als u een kind wilt.
    (4) U wilt uw man voor eeuwig binden om de uwe te zijn.
    (5) Kanker of enige vorm van ziekte
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
    Dr. Dr. Whatasapp +2348129175848 Akhere

    ReplyDelete