Wednesday, February 15, 2017

Wens

Niet zo lang geleden
op een eerlijke oprechte vraag van mij
over hoe nu verder?
en hoe dit nou te zien?
antwoordde een lieve vriend:
'Lekker hoor. Ik zeg: doen!'

Een dag later
maar nu op een pikante, schuldbewuste vraag
over hoe nu verder?
en hoe dit nou te zien?
herhaalde hij zich 
- plaaggeest die hij is:
'Lekker hoor. Ik zeg: doen!'.

Toen viel een kwartje..

Als ik over vele, vele jaren op mijn sterfbed lig
en iemand die ik vertrouw mij vraagt
Ingmar, wat was de essentie van jou bestaan?
jou mantra hier op aarde?
Dan kijk ik hem of haar met oude, betraande ogen aan
en antwoord:
'Lekker hoor. Ik zeg: doen!'.

En als die iemand mij vervolgens
beschroomd vanwege de intimiteit
de belangrijkste vraag aan een sterfbed stelt,
Ingmar, hoe nu verder? 
hoe dit nou te zien?
Dan hoop ik dat ik mij
denkend aan mijn lieve vriend van toen
glimlachend
herhaal.

1 comment:

  1. De beste spreukgieter in 2019 is dr. Akhere, de grote tovenaar van de Afrikaan, wil ik dit medium gebruiken om hem te bedanken voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde die hij me alleen vertelde om de items te bezorgen die nodig waren voor de betovering en die ik deed en hij vertelde me nadat hij de items binnen 24 uur, ik zal het resultaat zien en een man van zijn woorden zal vandaag contact met hem opnemen en uw probleem oplossen
    (1) als je altijd slechte dromen hebt.
    (2) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (3) Als u een kind wilt.
    (4) U wilt uw man voor eeuwig binden om de uwe te zijn.
    (5) Kanker of enige vorm van ziekte
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
    Dr. Dr. Whatasapp +2348129175848 Akhere

    ReplyDelete